ebbasfotoblogg

Alla inlägg under december 2010

Av ebba mp - 28 december 2010 15:19

hej ;)


När jag åker till Thailand kommer jag kanske inte blogga

lika ofta som nu men jag ska iallafall försöka få in två

inlägg :))


puss och kram Ebba

Av ebba mp - 26 december 2010 17:32

hej ;D


sitter nu hemma hos Pär-Arnes mamma Elsie och kollar på tv, lyssnar på min jobbiga  men älskade lilla syster ;)


Stella min lilla syster har åkt längd skidor för första gången idag ute på gården,

hon var jätte duktig för att det skulle vara första gången och hon är trots allt bara två och ett halft år :)


Snart ska jag också ut och åka skidor men jag ska köra i spåret kanske

det funkar lite bättre än att åka ute på gården :)


Och efter vi har åkt skidor bli det väll mat ;)


Sedan tror jag att jag ska kolla på Arn eller nåt :O <3


4 januari gäller det då blire Thailand eller vi åker den 3 januari gud va skönt ;)


P.s saknar dig ÄLSKADE Elin hoppas du fick en fin fin jul ;)


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 22 december 2010 18:22

hej ;D


idag har jag varit med elin på stan det var kul elin tog lite bilder hon kanske lägger

upp dom på sin blogg så kolllaaa: www.lillaelinbloggen.bloggplatsen.se   


bu kollar jag på tv med steelllllllaaannn, hahahahaha okejj det var litee RAND00M där hahahahahahahha ;D


Snart ska jag gå upp och slå in jul klapparnawww, haha ;)

  

googel bild men ajaa..


lite RAND00M inlägg men men.. :P


Puss och hej leverpastej ( L )

Av ebba mp - 21 december 2010 22:25

hej..


jag känner att jag har sånn jävla tur..


jag mår bra allt är lungt bara att jag är jätte hes, ont i örorna och jäkligt ont i  halsen..


kul haha .. mm jätte..


Puss och kram Ebba

hej

Av ebba mp - 21 december 2010 12:35

hej ;D


Oh nu sitter jag och tänker på tre små saker det är:

  

Thailand

rihanna

Nikon systemkamera


Puss och kram Ebba

..

Av ebba mp - 21 december 2010 12:20

bloggtorka...

Av ebba mp - 18 december 2010 09:44

tjaa ;)


Nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify,

jag lyssnar på Minnah karlsson - I´m not ready to make nice

så GRYMMM låt tycker jag själv ;)


Igår hade jag en ganska rolig kväll i min självhet framför

datan det började med att jag loggade in på skype och sedan

var Sanna inne och startade en konviosion eller något sånt

och till slut hade vi sutit och chattat med varann i två och en

halv timme ganska kul asså ;)


Nu ska jag snart försöka dra mig upp och äta liteee frukost :P

Läkerol - FRECH DROPS Strawberry/Lime  


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 17 december 2010 18:27

hej ;D


Idag har jag varit på skolan det var skööjjj ;)


Vi fick sprödbakad sej och potatis med remolad sås, det var ganska gött ;)


Idag gick vi ner till Pingstkyrkan och skulle träna till Julavslutningen

på Måndag det gick bra och alla solo sångare var bra dom som ska göra solo

ifrån 4-5:orna är: Vilma.O , Albin.L , Martina.S , Josefiné J.S, Tuva. S , Paula.O, Elin.T , Alva.E , Sanna.C , Erika R.E och Freja H.L det var alla som ska göra solo :)


Nu ska jag snart äta sedan ska jag kolla på tv eller på någon film och käka chips

och äta dipp till det , MUM MUMA ;)


Nu ska jag kolla Facebook, hej dååå ;P

  

Sanna <3

  

Alva <3


Puss och kram Ebba

Lite om mig själv ♥


Hej jag heter Ebba och jag driver denna blogg! Jag gillar att Dansa och spela fotboll har ni frågor till mig bara att fråga på det finns inga dumma frågor bara mindre smarta :P
Mina intressen är att vara med kompisar och att dansa och spela fotboll!
Väl

Undrar du något, fråga då ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad är bäst?
 skidor
 dans
 springa
 fotboll
 simma

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen ♥

Mina senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Häftiga bloggar ♥

RSS

Besöksstatistik

Gästblogga här ♥


Ovido - Quiz & Flashcards