ebbasfotoblogg

Alla inlägg under september 2010

Av ebba mp - 27 september 2010 14:51

hej bloggen!

ja det är ju sant rubriken säger ju allt!

igår så var jag och bowlade med Alva och Martina det

var jätte kul Martina vann, jag kom tvåa och alva kom sist.

sedan efter vi hade bowlat gick vi in på max och tog en stor milshake MUMS!

idag har jag varit på skolan det var kul först gick vi till munin och hugin grön

(en avdelning) och berättade valinfo det var rätt pinsamt för alla liksom satt och kollade på en, jag tänkte så här ba hallå varför kollar dom på oss?

nej men dom är ju rätt små men dom var jätte duktiga, dom satt still hela tiden och var alldeles knäpp tysta!

imorgon kommer vi ha skolval, det ska bli jätte kul alla klasser på hela skolan alltså upp til femman ska rösta plus dom vuxna , efter det ska vi ha valfest typ alla i klassen har gjort något eller köpt något jag och en kompis köpte glass, jag menar många gillar ju glass!

jag skriver hur det gick på valet imorgon och kanske bara kanske skriver jag vad jag röstade på....!

det var nog mina två dagar söndag och måndag men nu måste jag äta lite, hörs imorgon!


puss och kram

/ Ebba 

yippie snart är vintern här :)<3 

Av ebba mp - 26 september 2010 12:25

hejsan bloggen!

ja som ni kanske vet heter jag Ebba.

jag kommer försöka att blogga varje dag, hoppas denna blogg får många besökare.

det skulle vara jätte kul om ni kommenterade vad ni vill att jag ska skriva i min blogg!

 

kram  Ebba   

Tidigare månad - Senare månad

Lite om mig själv ♥


Hej jag heter Ebba och jag driver denna blogg! Jag gillar att Dansa och spela fotboll har ni frågor till mig bara att fråga på det finns inga dumma frågor bara mindre smarta :P
Mina intressen är att vara med kompisar och att dansa och spela fotboll!
Väl

Undrar du något, fråga då ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad är bäst?
 skidor
 dans
 springa
 fotboll
 simma

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen ♥

Mina senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Häftiga bloggar ♥

RSS

Besöksstatistik

Gästblogga här ♥


Ovido - Quiz & Flashcards