ebbasfotoblogg

Alla inlägg under november 2010

Av ebba mp - 26 november 2010 13:57

hej :D


idag hade vi musik och AO

ganska kul men vi ska börja träna

sånger till jul-avslutningen

vi ska sjunga ett poperi en

grej som är en låt sedan hoppar man direktt

till nästa låt när man har sjungt

refrengen!


oj, oj , oj gud jag har börjat fått

en kommentar varje dag

jag tycker det är jätte kul

så fortsätt med det!!


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 25 november 2010 20:16

hej :D


idag har vi varit på en inskolnings dag där man skulle

lära känna barn från andra skolor till når vi börjar på

högstadiet, det var jätte kul :)

på  Onsdag ska vi träffas igen och så på fredag så

avslutas det med ett disco, kul kul <3


Nu sitter jag framför tv och kollar på Robinsson och

har nyss druckit ett glas med mjölk, en risifrutti och en banan 

mums mums!


På Tisdag den 30 November fyller jag år det ska bli 

jätte kul :)


En länk till Martinas blogg: http://martinasandstrom.bloggplatsen.se 


Det var nog hela min dag!


Puss och kram E bba <3

Av ebba mp - 25 november 2010 14:47

hej :D

åhhh det kittlar i magen, tror jag har blivit kär!


länk till Martinas blogg: http://martinasandstrom.bloggplatsen.se


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 21 november 2010 18:55

tjabba tjena bloggen!


igår glömde jag helt bort bloggen, sorry!

men det gick bra på törnes jag jobbade i tre timmar och pakade pepparkakor och 

drack snapple, mums mums! 


men idag har jag varit med Alva och druckit glögg och pepparkakor och

en jätte god ost från Paris, muma muma!


ja, juste min fotoram har kommit, jag sålde ju jultidningar med Alva och jag

valde en premie som ja var den dära fotoramen, smile, happy!


En lite sämre sak är att jag hade kollat på en iphone 3 

och han som sålde den sa att han kunde sälja den till mig

men sen dagen efter alltså idag, hade han sålt den till en

annan, schyst, nej inte direkt , jaja jag vet  inte om han menade att han hade sålt den till mig men hoppas att jag får den och att jag misförstod honom så chansen är fortfarande kvar, HAPPY FACE!


Nu ska jag snart äta, hoppas det blir gott!

t          j         a         o        !

  


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 20 november 2010 10:15

hej :D


nu tänkte jag avslöja vem som vann tävlign..... spännade va??

båda bloggarna var jätte fina och så men nu har jag valt en... och det

är......................: Martina, grattis, grattis här kommer länk till hennes 

blogg   http://martinasandstrom.bloggplatsen.se  


men iallafall idag eller snart ska jag ner till Törnes och jobba lite, sedan ska jag upp på stan och träffa Martina och Josefiné och ja vi får väll se vad v hittar på..


ja som ni kanske vet är min mobil borta så jag ska köpa en iphone bestämde jag och mamma igår så jag längtar tills jag får den!!


tänkte kolla på en idag när jag ska upp på stan!


jag slänger in ett inlägg efter stan och ja då får ni se om jag köpte något!


Puss och kram Ebba   

Av ebba mp - 19 november 2010 17:27

hej jag avslutar tävligen ikväll....


Martina

 


VS



 Tuva 


Puss och kram Ebba

Av ebba mp - 14 november 2010 00:17

hej bloggen!


nu sitter jag här

och kollar på en

as läskig film :O


sitter även och

nördar facebook

och miniclip, 

bubel troble,

haha skit kul 

:P


det här blir 

ett ganska

kort inlägg 

men vad

spelar det

för roll 

liksom :)


och

kom

ihåg

anmäl

er 

till

veckans

blogg

!

<3


det 

var

allt 

detta

inlägg

!

<3


Puss och kram Ebba ( Y )


Av ebba mp - 13 november 2010 21:17

hej ;D 


har fått ett bidrag till tävligen, bara så ni vet!

kom igen nu tävligen avslutas på fredag!

nu sitter jag och dricker coca cola cherry

den ser ut såhär:

  

aa, coca cola cherry,

kanske inte den godaste

men men det var faktiskt 

helt okej ändå..! ;´)


nu ska jag sappa lite på

tv, men sedan ska jag kolla på

älskad och omtyckt av alla

och till med på jobbet eller

något sånt på 4:an senare

men nu ska jag sappa lite.

bye bye bye hej då <3


Puss och kram Ebba ( Y )

Lite om mig själv ♥


Hej jag heter Ebba och jag driver denna blogg! Jag gillar att Dansa och spela fotboll har ni frågor till mig bara att fråga på det finns inga dumma frågor bara mindre smarta :P
Mina intressen är att vara med kompisar och att dansa och spela fotboll!
Väl

Undrar du något, fråga då ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad är bäst?
 skidor
 dans
 springa
 fotboll
 simma

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen ♥

Mina senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Häftiga bloggar ♥

RSS

Besöksstatistik

Gästblogga här ♥


Ovido - Quiz & Flashcards